måndag 2 april 2012

JAG VANN!!

Jag hade turen att vinna en Tam Tam pall hos fina Jenny med bloggen Jane the pain! Dessutom vann jag första pris vilket innebär att jag får välja först! Och jag valde en svart. Tralalalala! Jag är så nöjd. Jag har ju velat ha en Tam Tam pall hur länge som helst.
Sen om jag får ha pallen i fred - det är frågan. Minste sonen som har ärvt inredningsintresset från sin mamma, verkar vara ute efter den till sitt nya rum. Eller som han så finkänsligt uttryckte när jag visade pallen; Det är kanske bättre att jag har pallen hos mig, jag är ju liksom lite coolare än ni!! Hmrf!! (Vi får väl se var den hamnar...)

Bild lånad från Janethepain

Jenny är en av mina favvo-bloggerskor. Och maken till superkreativ och superambitiös människa får man leta efter (dessutom är hon jäkligt rolig, hur är det möjligt liksom?! ;) Och inte nog med det, så driver hon en webshop Jtp-design, som har apsnygga grejor. Har ni inte gjort ett besök hos henne tidigare, så är det verkligen på tiden. I shoppen, som är fylld av egendesignade produkter, kan ni bl a hitta det här;

Bild lånad från Jtp-design


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar